Jobbig kväll igår fy fan ! :'(

Allt vart bara fel ... Inget funkar i min värld.... Allt e ba skit ... Ja vet att du tröttnat på mig men ja kmr fan aldrig släppa taget om dig ! Vad du än säger , Ja skiter i deet ! När ens pappa sitter hemma och super skallen av sig medans mamma ligger på sjukhuset för att föda mig då e inget bra ... Och sen när man mått så jävla piss och så kmr du in i mitt liv ... Kännde mig älskad för första gången , ingen kan ersätta dig .. men nu när du säger att det är slut  nu och för alltid , att du aldrig vill ha tbx mej så hamnar jag där nere på botten igen som ja låg innan jag ens visste att du fanns.... Aldrig älskat någon lika mkt .. även om vi bråkade lite smått då och då ... så tkr jag att det va en underbar tid .. men nu har du förstört mig ... Känner mig så nere och vill bara försvinna ... Men att du bad mig följa med igår och sen frågade varför jag va sådär ... jag trodde du förstog att de ända ja vill är att ha tillbaka dig.... Att du iaf pratar med mig ... det är stort för mig ... att det är över nu kan ja nt fatta men att ja verkligen fick en underbar kram igår ... den kmr ja ha i huvvet jag vet inte hur länge..

Kommentarer
Postat av: erikasöderberg

du vet att jag alltid ställer upp för dej.

jag älskar dej gumman, och de kommer jag alltid att göra vad än som händer. tycker att ni passa så himla bra tillsammans. jag finns alltid för dej gumman.<3

2011-11-13 @ 13:34:03
URL: http://erikasoderberg.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Just nu pågar Månadens blogg på min blogg!

Anmäl dej vetja och ha chansen att bli länkad inför flera hundra läsare!

(första inlägget på min blogg)

Kram kram och lycka till!

2011-11-16 @ 19:20:31
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0